Kysymyksiä ja vastauksia

Ovatko kaikki Vaukirjan tuotteet turvatestattuja?

Teemme kaikkemme pitääksemme huolta, että Vaukirjan myymät kirjat ja tuotteet ovat ehdottoman turvallisia. Yksittäisten tuotteiden kohdalla saattaa silti esiintyä valmistusvirheitä. Tämän vuoksi suosittelemme tarkistamaan kirjat ja lelut heti ne vastaanotettuasi sekä säännöllisesti jälkeenpäin. Erityisesti alle 3-vuotiaiden kirjojen ja lelujen on oltava kunnossa, jotta niistä ei irtoa pieniä, nieltäviä osia.

Voinko peruuttaa seuraavan paketin kokonaisuudessaan tai osia siitä?

Totta kai. Peruuttaminen onnistuu helposti Vaukirjan netin Omien sivujen kautta.

Voinko ostaa muitakin kuin kuukauden kirjapaketin kirjoja?

Voit toki. Vaukirjan jäsenenä ostat kirjoja edulliseen hintaan verkkokaupastamme. Sieltä löydät vaivatta lapsen ikään sopivat kirjat. Säästät myös postikuluissa, sillä kirjat lähetetään samassa paketissa kuin kerhopaketti.

Näenkö kuvia seuraavan kuukauden kirjoista?

Näet. Jos olet Vaukirjan jäsen, sinulle suositellaan pakettia, joka sopii lapsesi ikään. Seikkaperäisen esittelyn voit lukea sähköpostistasi tai netin Omilta sivuilta. Jos paketti ei ole mielestäsi teille sopiva, voit aina valita jotain muuta.

Olenko sidottu kuukauden kirjaan, vai voinko valita toisen kirjan sen sijaan?

Voit valita. Suosittelemme kuukauden pakettia, mutta jos kaipaat jotain muuta, valitse vapaasti toinen vaihtoehto.

Kun peruutan kuukauden kirjan, saanko tietää, mitä seuraavalle kuukaudelle suositellaan?

Saat. Peruutettuasi lähetämme sinulle sähköpostin, jossa on seuraavan kirjapaketin esittely.

Haluan kirjoja, jotka sopivat paremmin lapseni kehitysvaiheeseen. Onnistuuko tämä?

Lasten kehitys on hyvin yksilöllistä. Jos koet, että tarjoamme liian helppoja tai liian edistyneitä kirjoja lapsellesi, sovellamme jäsenyyttäsi toiveidesi mukaan. Voit myös itse vapaasti valita lapsellesi täydellisesti sopivat kirjapaketit ja kirjat netin Omilta sivuilta.

Miten annan palautetta kirjoistanne?

Arvostamme kaikkea saamaamme palautetta, niin ruusuja kuin risujakin. Mene netin Omilla sivuilla kohtaan ”Anna palautetta”, niin pääset arvioimaan kirjat.

Voinko pyytää ystäväni jäseneksi?

Ilman muuta! Mene netissä kohtaan ”Värvää ystäväsi”. Täytä tarvittavat yhteystiedot ja ilmoita ystäväsi jäseneksemme. Kun ystäväsi on jäsen, lähetämme sinulle lahjan. Voit itse valita ajankohdan, jolloin vastaanotat lahjan.

Onko maksamiselle jotain muuta vaihtoehtoa kuin paketin mukana tuleva paperilasku?

Helpointa on maksaa luottokortilla. Siten saat myös parhaan hinnan! Toinen hyvä vaihtoehto on sähköpostitse lähetettävä lasku. Tai – maksa seuraavan laskun yhteydessä isompi summa, niin otamme erotuksen huomioon tulevien pakettien yhteydessä. Jos summa kattaa koko tulevan paketin hinnan, laskua ei liitetä paketin mukaan.

Miten kauan lapsi voi olla Vaukirjan jäsen?

Vaukirja kasvaa lapsesi mukana. Meiltä saatte kirjoja lapsen jokaiseen ikävaiheeseen vauvaiästä aina 6-vuotiaaksi asti. Lapset, joille on luettu, ovat vahvoilla aloittaessaan koulun – tämän vuoksi on tärkeää, että lapsi tottuu kirjoihin ja kiinnostuu itse lukemisesta.

Jos ostan nettikaupasta, käykö niin, että saan saman kirjan myöhemmin kerhopaketissa?

Näin ei käy. Kaikki tilauksesi päätyvät samaan tietokantaan, joten meille jää tieto jokaisesta vastaanottamastasi kirjasta. Näin pidämme huolen siitää, ettei sinulle lähetetä samaa kirjaa kahta kertaa, ostit sitten kerhopaketista tai nettikaupasta. Tämän vuoksi on tärkeää, että nettikaupassa asioidessasi annat asiakasnumerosi.

Lähetättekö nuorimmalle lapselleni samat kirjat, jotka esikoiseni jo sai?

Jos vanhemmat sisarukset ovat olleet asiakkaitamme aiemmin, ilmoita tästä meille, niin yhdistämme uuden jäsenyytesi aiempaan asiakasnumeroosi. Näin varmistamme, että teille ei lähetetä kirjoja, jotka olette jo kerran saaneet.

Mitä velvoitteita Vaukirjan jäsenillä on?

Vaukirjan jäsenillä ei ole mitään velvoitteita, ainoastaan etuja. Me emme aseta vaatimuksia jäsenyyden keston tai minimiostosten suhteen, ja sinulla on luonnollisesti täydet palautus- ja peruutusoikeudet.

Tarjoatteko suoraveloitusmahdollisuutta?

Emme toistaiseksi, mutta tämä on toivottavasti mahdollista jatkossa. Tällä hetkellä helpoin tapa maksaa on luottokortti. Täytä luottokorttitietosi netin Omilla sivuilla kohdassa ”Omat tietoni”. Veloitamme maksut kortiltasi, ja näet veloitukset nettipankissasi tai luottokortin laskuerittelyssä.

Miten lopetan jäsenyyteni?

Mene netin Omille sivuille ja klikkaa kohtaa ”Minun jäsenyyteni”.  Mene kohtaan ”Jäsenyyden tila”, ja valitse ”Lopeta jäsenyys”. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse. Asiakaspalvelijat kysyvät jäsennumeroasi tai nimeäsi ja osoitettasi, koska et käytä netin Omaa sivua.