USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ & VASTAUKSIA

Jotkut jäsenistämme ovat huomanneet, että meiltä lähetetyt sähköpostit joutuvat Outlook- tai Hotmail-palvelimilla roskapostikansioon. Voit ratkaista tämän ongelman valitsemalla, että kaikki tältä lähettäjältä saapuvat sähköpostit saa näyttää Saapuneet-kansiossa.

Omilla sivuilla voit tehdä muutoksia jäsentietoihisi: lisätä lapsia, tehdä osoitteenmuutoksen, lisätä luottokorttitietoja, lukea tulevasta kirjapaketista, perua lähetyksiä, säätää pakettien saapumistiheyttä jne. Jos haluat henkilökohtaista palvelua, ota yhteyttä, asiakaspalvelumme on täällä sinua varten!

Ei tarvitse. Meillä voit pysyä jäsenenä yhden päivän tai niin monta kuukautta kuin itse haluat.

Lapsen ikään sopivat kirjapaketit saapuvat sinulle noin kerran kuussa. Mutta voit itse valita pakettien saapumistiheyden – tämä käy parilla klikkauksella, kun kirjaudut kerhon netin Omille sivuille. Myös pakettien peruminen onnistuu Omilla sivuilla. Seuraavassa vastauksessa kerromme tarkemmin, kuinka säädät pakettien saapumistiheyden sinulle sopivaksi.

Kun haluat paketteja useammin tai harvemmin, toimi näin:

Kirjaudu Omille sivuille
Valitse “Minun jäsenyyteni”
Siirry kohtaan “Aktiiviset kirjakerhot” ja valitse “Muuta”
Vieritä sivua alaspäin kohtaan “Kirjapakettien saapumisten aikaväli”
Klikkaa “harvemmin” tai “useammin”, kunnes tiheys on se, minkä haluat.

Kirjaudu Omille sivuille
Valitse “Minun jäsenyyteni”
Siirry kohtaan “Aktiiviset kirjakerhot” ja valitse “Lue lisää”
Vieritä sivua alaspäin kohtaan “Peruuta paketti”

Kirjapakettien palautus on vaivatonta ja ilmaista. Pakkaa kirjat samaan pakettiin, jossa sait ne. Vie paketti postiin ja kirjoita pakettiin “Asiakaspalautus”. Posti hakee palautukselle koodin. Jos postissa ilmenee vaikeuksia palautuskoodin löytymiselle, pyydä hakemaan asiasanalla Vaukirja tai anna koodi 605801.

Joskus käy niin, että paketti ei löydä perille. Tämä on tavallista tapauksessa, jossa olet lopettanut jäsenyyden välittömästi rekisteröitymisen jälkeen. Jos et ole saanut pakettiasi, ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@vaukirja.fi, niin tarkistamme tilanteen.

  1. Kirjaudu Omille sivuille
  2. Valitse “Minun jäsenyyteni”
  3. Siirry kohtaan “Aktiiviset kirjakerhot” ja valitse “Muuta”
  4. Vieritä sivua alaspäin kohtaan “Jäsenyyden tila” ja valitse “Lopeta jäsenyys”.

TERVETULOA ASIAKASPALVELUUMME

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Puhelin: 010 806330, arkipäivisin klo 9—17.
Postiosoite: PL 41, 04301 Tuusula
Sähköpostia: asiakaspalvelu@vaukirja.fi